مهاجرت و بهترین کشور ها برای مهاجرت

بهترین-کشور-ها-برای-مهاجرت

تعداد مهاجران در سراسر جهان طی ده سال گذشته رشد فزاینده ای داشته است و در سال 2019 به 272 میلیون نفر رسیده است. این بدان معنی است که روند مهاجرت وجود دارد که باید از آنها مراقبت کرد. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهند آینده بهتری را در یک کشور خارجی بسازند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید بهترین کشور ها برای مهاجرت کدام ها هستند.

سوئد

بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور اسکاندیناوی عمدتا به دلیل احترام به حقوق بشر و خدمات عمومی برجسته در بالای لیست قرار دارد. برابری در ثروت و سیستم اجتماعی قوی در کشور نیز در رتبه بندی آن تأثیرگذار است، در حالی که امروزه مهاجران به سوئد حدود 10٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.

کانادا

دومین کشور بزرگ موفق شده است نامی مهاجر پسند حفظ کند و نخست وزیر جاستین ترودو با اعلام اینکه “تنوع قدرت ماست” صریحاً با مهاجران و پناهندگان صحبت کرده است. در سال 2011 ، حدود 38٪ از جمعیت کانادا مهاجر یا فرزندان مهاجر بودند و اگر این سطح ادامه یابد، در این صورت نیمی از جمعیت کشور تا سال 2036 مهاجر خواهند بود.

کانادا رکورد مهاجرت دیگری را نیز شکسته است: در سال 2019 ، این کشور پذیرای 341000 مهاجر بود. این پنجمین بار در تاریخ است که کانادا در یک سال بیش از 300000 مهاجر پذیرفته است (رکوردهای قبلی در سالهای 1911-1913 و 2018 ثبت شده بود).

سال گذشته، کانادا 58٪ از مهاجران اقتصادی را پذیرفته است، در حالی که 27٪ از طریق برنامه های حمایت مالی خانواده بوده اند، در حالی که 15٪ دیگر پناهندگان بوده اند.

سوئیس

این نیروی کوچک اروپایی با نرخ بیکاری پایین، درآمد بالا و استانداردهای استاندارد بسیار چشمگیر مشخص می شود. در لیست بهترین کشورهای usnews.com ، سوئیس … اول شد، فکر کردن در مورد مهاجرت تجاری به سوئیس می تواند یکی از بهترین ایده ها در صورت داشتن خانواده باشد. این کشور به شما و فرزندانتان این فرصت را می دهد که با داشتن یک مدرسه عالی و یک سیستم بهداشتی و با فرصت های شغلی بهتر از هرجای دیگر در دنیا زندگی عالی داشته باشند.

استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا – مهاجران از کشورهای غیر انگلیسی زبان، عمدتاً از آسیا، یک هویت چندفرهنگی جدید در این کشور دورافتاده، یک کشور ثروتمند و سومین کشور کم جمعیت جهان ایجاد کرده. این یک مقصد بسیار محبوب به ویژه برای افراد دارای صلاحیت است ، اما تاکتیک آن در قبال پناهندگان در سال های اخیر مورد بحث بوده است.

 آلمان

این کشور شمالی با داشتن یکی از بزرگترین و قدرتمندترین اقتصادهای جهان و مطمئناً اروپا، به عنوان مکان فرصتی برای مهاجران تلقی می شود. اگرچه آنگلا مرکل وقتی قول داد مرز را برای مهاجران باز بگذارد، جوانان این کشور روحیه مطلوبی نسبت به مهاجران نشان می دهند. در حقیقت یک مطالعه اخیر نشان داد که 80٪ مردم آلمان نگرش مثبتی نسبت به مهاجرت دارند.

 نروژ

این کشور حوزه اسکاندیناوی علاوه بر اینکه خوشبخت ترین کشور جهان است، دارای یک اقتصاد قوی و رفاه اجتماعی است. طبق آمار نروژ ، مهاجران به این کشور 16.8٪ از جمعیت را تشکیل می دهند که بیشتر آنها از لهستان ، لیتوانی و سوئد هستند.

ایالات متحده آمریکا

این کشور همچنان یک مقصد محبوب برای مهاجران است و در حال حاضر بیش از هر کشور دیگری میزبان آن است. به عنوان یک ابرقدرت اقتصادی ، هرکسی را که به دنبال رویای آمریکایی خود – یا رویای خود می روند – جذب می کند.

هلند

به لطف اقتصاد پویا و همچنین شهرت سطح بالا که به نظر می رسد این کشور در بین بهترین کشور ها برای مهاجرت قرار دارد.

فنلاند

فنلاند که یکی از شمالی ترین کشورهای جهان است، هزینه کافی را صرف خدمات عمومی خود می کند. افزایش مهاجرت باعث نارضایتی برخی از شهروندان در این کشور در سالهای اخیر شده است، اما بسیاری هنوز آن را به عنوان یک مقصد عالی استقبال می کنند.

سرمایه گذاری در انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه مهاجرتی آریانا پارس

شروع زندگی در یک کشور جدید، بزرگترین تصمیم زندگی شماست. ما با ۷ سال سابقه درخشان، ارائه پرونده های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری مختلف و کسب رضایت نزدیک به هزار موکل به شما کمک میکنیم تا بهترین تصمیم رو برای زندگیتون بگیرید…

ارتباط با ما

آدرس دفتر مرکزی:

اتوبان ستاری جنوب بعد از همت ، بلوار لاله، بین ستاری و پژوهنده، پلاک ۲۰

شماره تماس:

۰۲۱-۴۴۶۲۶۴۱۵

تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه آریانا پارس میباشد